Untitled Document BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS PEBANDARAN SANDAKAN No. Dokumen : MPS/ISO-KP/01 BAHAGIAN A Bagi Soalan 1 hingga 7, sila tandakan yang berkenaan 1. Responden Ketua Jabatan Swasta Pegawai/kakitangan kerajaan Lain-lain (Sila nyatakan) 2. Jantina Lelaki Perempuan 3. Negeri/Daerah anda bertugas Sabah (Sila Nyatakan Daerah di mana anda bertugas) KOTA KINABALU SANDAKAN KINABATANGAN BELURAN TONGOD TAWAU LAHAD DATU SEMPORNA PENAMPANG PAPAR TUARAN KOTA BELUD RANAU KUDAT KOTA MARUDU PITAS KENINGAU TAMBUNAN NABAWAN SIPITANG TENOM BEAUFORT KUALA PENYU KUNAK PUTATAN Luar Sabah (Sila Nyatakan Negeri di mana anda bertugas) SARAWAK PERLIS KEDAH PULAU PINANG PERAK SELANGOR NEGERI SEMBILAN MELAKA JOHOR PAHANG TERENGGANU KELANTAN KUALA LUMPUR PUTRAJAYA LABUAN 4. Cara anda menghubungi MAJLIS PERBANDARAN SANDAKAN (Pilihan jawapan boleh lebih daripada satu) Melalui forum rasmi seperti mesyuarat/seminar/taklimat Melalui temu janji bersemuka secara rasmi dengan pegawai MPS Melalui surat menyurat Malalui telefon Melalui e-mel dan laman web Melalui kaunter perkhidmatan Melalui laman web Melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) Lain-lain (sila nyatakan) 5. Kekerapan anda menghubungi MPS (purata setahun) 1 - 5 kali 11 - 15 kali 21 atau lebih 6 - 10 kali 16 - 20 kali Tiada berkaitan 6. Tujuan anda menghubungi MPS (Anda boleh pilih lebih daripada satu jawapan) Mendapat maklumat umum Mendapat khidmat nasihat/perundingan Mendapat kelulusan permohonan lesen Mendapat kelulusan permohonan pelan pembangunan/pelan bangunan dan lain-lain pelan yang berkaitan Menghadiri mesyuarat/seminar/taklimat/bengkel/dialog Menyampaikan ceramah/taklimat Menyediakan perkhidmatan sebagai pembekal Promosi perkhidmatan awam Lain-lain (sila nyatakan) 7. Bahagian/Unit MPS yang dilawati/dihubungi : BAHAGIAN B Bagi soalan seterusnya, sila ISIKAN KOTAK yang bersesuaian bagi menggambarkan tahap kepuasan anda mengenai perkhidmatan yang diberikan oleh MPS. Nyatakan mengikut kriteria yang disenaraikan di Bahagian A. Jawapan anda adalah berdasarkan perkhidmatan yang anda nyatakan dalam soalan 7 Bahgian A. 1. PERKHIDMATAN PELANGGAN a. Pegawai/kakitangan mengambil tindakan susulan dalam masa yang bersesuaian 1 2 3 4 5 6 7 b. Pegawai/kakitangan tunjukkan keikhlasan untuk menyelesaikan masalah saya 1 2 3 4 5 6 7 c. Pegawai/kakitangan berikan perkhidmatan tanpa berlengah 1 2 3 4 5 6 7 d. Pegawai/kakitangan boleh diharapkan menyelesaikan masalah saya 1 2 3 4 5 6 7 e. Perkhidmatan Operator 1 2 3 4 5 6 7 f. Pegawai/kakitangan sentiasa bersedia untuk membantu saya 1 2 3 4 5 6 7 g. Pegawai/kakitangan memberikan perkhidmatan yang cepat kepada saya 1 2 3 4 5 6 7 h. Tindakan pegawai/kakitangan menimbulkan keyakinan kepada saya 1 2 3 4 5 6 7 i. Pegawai/kakitangan mempunyai pengetahuan untuk menjawab pertanyaan saya 1 2 3 4 5 6 7 j. Pegawai/kakitangan adalah bersopan dan menghormati saya 1 2 3 4 5 6 7 2. CAPAIAN a. Respons kepada perkhidmatan online sesuai dan cepat 1 2 3 4 5 6 7 b. Lokasi MPS mudah dikunjungi 1 2 3 4 5 6 7 c. Pegawai /kakitangan mudah dihubungi melalui : i. Telefon 1 2 3 4 5 6 7 ii. E-Mel 1 2 3 4 5 6 7 iii. Surat 1 2 3 4 5 6 7 iv. Bersemuka 1 2 3 4 5 6 7 3. PERSEKITARAN PEJABAT a. Susun atur dalam pejabat sesuai 1 2 3 4 5 6 7 b. Tahap kebersihan pejabat sesuai 1 2 3 4 5 6 7 4. KEMUDAHAN a. Kaunter Penyambut Tetamu 1 2 3 4 5 6 7 b. Penerbitan/Risalah/Brosur/Pamplet 1 2 3 4 5 6 7 c. Ruang menunggu 1 2 3 4 5 6 7 d. Papan tanda arah 1 2 3 4 5 6 7 e. Lif 1 2 3 4 5 6 7 f. Laman web MPS 1 2 3 4 5 6 7 g. Surau 1 2 3 4 5 6 7 h. Tandas 1 2 3 4 5 6 7 i. Kemudahan Dewan serbaguna 1 2 3 4 5 6 7 j. Infrastruktur Jalanraya 1 2 3 4 5 6 7 k. Lampu Jalan 1 2 3 4 5 6 7 l. Parit dan longkang 1 2 3 4 5 6 7 m. Lain-lain (Sila Nyatakan) 1 2 3 4 5 6 7 5. Pandangan dan cadangan anda untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan Majlis Perbandaran Sandakan
Bagi Soalan 1 hingga 7, sila tandakan yang berkenaan